Presentation - Elley

 Heej… eller något :3

Haha, jag är då Elley som ni kanske förstått, jag är 12år och lever på gränsen mellan Västergötland och Småland. Jag vill gärna flytta till Scotland när jag har gått ut skolan, det är mitt mål just nu, och det skulle verkligen vara fantastiskt eftersom landet passade mig perfekt sist jag var där. Jag brukar beskrivas som en ganska lugn och kärleksfull människa som älskar att prata och oftast är ganska glad. Hm… annars jag älskar jag att skriva, ni kan läsa min fanfiction på mugglis och om jag inte skriver läser jag väl eller tecknar. Musik betyder också en hel del för mig, det blir mest Wizard rock, men också en hel del vanlig rock. Jag har inte så många intressen som ni kanske förstått nu, det mesta handlar om Harry Potter och just det är därför jag hjälper till med denna blogg. För ungefär ett år sedan var jag djupt deprimerad och mådde otroligt dåligt. Jag slutade med nödvändiga saker som att äta etc. etc. Men sen tvingade min syster mig att läsa Harry Potter, jag fastnade i böckerna. Jag hade redan älskat serien innan, men då bara sett filmerna. Jag började se meningen med mitt liv, det blev början på en ny start för mig. Sen dess har jag varit fast, nu känns det som jag går, andas, känner, ser, tänker och förstår Harry Potter. Därför står jag i stor skuld till J.K Rowling. Mugglis har sedan hjälpt mig med så mycket annat, många av er medlemmar har förevigt en plats i mitt hjärta, och utan er skulle fandomen vara så mycket tråkigare! Som ni säkert märkt nu är jag en sådan person som aldrig kan sluta skriva, men nu är jag äntligen klar x) Hoppas ni inte blivit alltför uttråkade!

Kolla gärna min tumblr, här!
|| E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0