presentation - Fanny

PURE BASIC:

Fjorton år, fyller 15 nästa år och längtar till den dag jag blir 18. Vill studera och bo i utlandet, satsar på utbytesår i USA eller Storbrittanien. Jag och min vän Kajsa planerar att tågluffa genom Europa om några år dessutom. Vill leva livet till fullo, no regrets.
Har ett fall av extremt dålig humor, jag är den som skrattar när alla tystnat. Mitt skratt kan liknas som en döende ko, men det är det som är själva charmen. Tror att jag är ganska rolig, och är en liten galen människa. Lat tjej, älskar att klä mig i allt för stora kläder och proppa in musik i öronen och drömma mig bort i musikens värld. Skapar musikvideor i huvudet i takt till musiken, precis som i I himlen finns inga känslor.
Är för evigt förälskad i Harry Potter och hans värld, och jag planerar att tatuera in dödsrelikerna-märket i nacken när åldern är inne, me likey! Brukar hitta likheter mellan böckerna och mitt liv, bara som en kul grej. Mer om mina favoriter får ni sen, men det här är jag i ord, typ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0