Pottermore är nu öppet

...För det första miljonen som hann in!
SPOILERVARNING

Gud! Jag fick mitt mejl för ungefär 1 ½ vecka sen och gissa om jag blev hyperglad?
Jag har redan läst hela kapitel 1 på Pottermore. Kapitel 2 har inte kommit ut än
och jag har hört att den inte kommer komma ut på ett tag, men förmodligen
så är den ute till jul. Men det är så fantastiskt! Så välbygt och mysigt!
Älskar Pottermore och blev inte missnöjd alls med hur sidan var. UNDERBART!
Har du fått ditt mejl? Vad heter du? Vilket elevhem hamna du i?
JAG HAMNA I HUFFLEPUFF, och jag är nöjd! På Pottermore heter jag Runeseer63 och
accepterar alla vänförfrågningar. Vi ses!
- Bibbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0